Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2008 12:31 - Моята първа излагация в blog.bg
Автор: spotless Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1610 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.05.2008 12:39


 Здравейте на всички симпатични,но очевидно объркани хорица, решили да посетят блога ми...или по-точно неадекватното ми подобие на такъв.
 Сутринта се събудих в мръсната, но иначе красива София, птичките не пееха, дръвчетата бяха родили невероятни пликчета за боклук пешеходците гледаха сърдито, а шофьорите караха бясно и псуваха по въпросните ходещи мижитурки, които споменах преди малко...ех, каква идилия! Ставам си аз от леглото, леко сънена и започвам да се чудя какво да правя. Първо през главата ми мина идеята да се науча да си хвърлям боклуците през прозореца, но бързо отхвърлям собственото си предложение. Следващото ми хрумване е да взема няколко уроци от баща ми, та и аз да се науча как да го докарвам този невероятно сърдит на света поглед, ама реших, че това и без учител ще го схвана. Хрумва ми и да почна да псувам, ама забога не съм шофьор все пак. Сред като се отказах от още няколко такива гръмки плана викам си да си направя блог. Е, то до тука добре, ама сега какво трябва да ви пиша?
 Тъй като не мога да измисля нищо особено оригинално ще пиша за себе си. (Препоръчвам на заблудилите се да прочетат до тук да не си губят врмето, а да се заемат с нещо далеч по-интресно и ползотворно от четенето надолу, като напрмер гледането на телевизия.)
 Та накратко аз съм Аделина. Наричат ме всякак от Ади до Гена(това последното честно да си призная незнам защо е така...предполагам, че най-вероятно е заради невероятната ми прилика с великия крокодил съименник, но всъщност се надявам да е по-скоро защото ме оприличават на още по-великата Гена Димитрова...абе въсщност кого заблуждавам ясно е, че не е заради второто)
Но иначе като изключим терзанията ми около прякорите ми се занимавам с доста смислени неща(като например гледане на анимации и четене на детски книжки и невероятни бестселъри, като този на господин Азис). А и споменах ли, че съм ученичка. На злощастния, но наближаващ 14-ти май ще остарея с още една година. Ех, и аз вече почвам да се сбабичосвам...след има няма седмица ще съм на цели 15(словом:петнадесет) години. Подяволите не е истина колко много си мразя рождения ден, но това е друга тема, с която ще ви запозная съвсем скоро. Но все пак, ако някой познат, който се чуди какво да ми подари чете това веднага ще спомена, че харесвам коли, къщи и яхти(в краен случай може и едно малко мезонетче). Но иначе през времето, в което не тормозя хората и не се чудя как да ги накарам да ми правят подаръци се интересувам от музика. Харесвам почти всякаква. Много малко са нещата, които не ми понасят. Попринцип обичам класичска музика(разбрахте вече за безграничната ми любов към операта и най-вече към Гена Димитрова и някои други де, но за тях друг път), както и джаз(изключвам smooth jazz-a и "гения" Кени Джи, който ми бърка в главния мозък, но и за това друг път). Леко нетипично за възрастта ми, но като цяло се интересувам и от биология и най-вече анатомия (и в частност нервната система). Но иначе изключвайки това съм си типичната неориентирана тийнка. 
 Тъй като ме е страх, че ако продължа да пиша още ще загубя и тези максимум двама-трима човека, които са дочели и са изтърпяли лъхащата скука на постинга спирам. И пожелавам приятен ден на всички, които въпреки всичко четат тези редове.


Тагове:   BG,   Моята,   Blog,


Гласувай:
0



1. udarensamolet - хич не лъха на скука от постинга ти, ...
05.05.2008 12:49
хич не лъха на скука от постинга ти, така че твори без притеснения - ще ми е интересно да чета твои работи :)
цитирай
2. trevi - Успях да го дочета, че даже и сили за ...
05.05.2008 14:32
Успях да го дочета, че даже и сили за коментар ми останаха.
цитирай
3. spotless - Изумена съм, че се намериха добр...
06.05.2008 09:21
Изумена съм, че се намериха доброволци, които могат да изтърпят болката от четенето на постовете ми:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spotless
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43391
Постинги: 5
Коментари: 17
Гласове: 586
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031