Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2008 14:18 - Отново на фронта
Автор: spotless Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1471 Коментари: 3 Гласове:
2



   Здравейте отново на всички, които въпреки дългото ми отсъствие все още се сещат за блога ми. Съжалявам, че толкова дълго време ме нямаше, но изведнъж ми се струпаха хиляди ангажименти и нямах никакво време да седя пред компютъра или пък да пиша тук. Честно казано в момента съм доста затруднена. След толкова дълга липса си нямам и на представа какво е редно да напиша. Мислех си да напиша нещо сериозно или пък по-скоро смешно и духовито? В крайна сметка реших да ви разкажа как съм прекарала близо четирите месеца, в които не съм се мяркала тук, защото определено се случиха много неща. Лятото, което мина може да се нарече най-хубавото и приключенското в живота ми, защото от известно време доста се бях отегчила от ежедневието ми и всичко, което ми се случи ми подейства доста освежаващо. Ходих в Кения, посетих столицата Найроби, ходих на море в Момбаса, разгледах природния парк Масаи Мара и остров Ламу, запознах се с един куп интересни и креативни хора, посетих лагер на дарфурски бежанци, ходих в Танзания, скачах с бънджи, изкачих връх Ухуру, посетих Серенгети, ходих на откриването на Олимпийските игри, разгледах почти целия Пекин, видях Великата китайска стена и си създадох приятелства за цял живот.  Въобще най-хубавите месеци в живота ми. Естествено, ако някои има желание мога да разказвам с часове, но честно казано все още не съм напълно осмислила всичко, което ми се случи, и като се познавам това едва ли ще стане в близките пет-шест месеца. Естествено, като намеря малко повече свободно време ще ви разкажа всичко с най-големите подробности. Засега отново ви казвам чао и ви обещавам, че този път няма да отсъствам четири месеца:)



Тагове:   Отново,


Гласувай:
2



1. jones - Виж ти!
07.09.2008 08:02
Значи имаш материали за публикуване! :)
цитирай
2. spotless - :)
07.09.2008 23:18
Ами за публикуване има страшно много, но все не намирам достатъчно време да напиша нещо качествено, но се надявам, че след 15-20 ще съм по-свободна
цитирай
3. eien - Чакам описание на преживяванията Ви
15.07.2009 09:10
Интересни маршрути...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spotless
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43472
Постинги: 5
Коментари: 17
Гласове: 586
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930